Tuesday, August 26, 2008

ha...ha...ha..funny..

Nak tahu x citer best nie...Ari Ahad ari 2 kiter orang ada 2cen malam. Time kiter orang tengah ambik air sembahyag tetiba je dengar orang jerit kat sebelah sana. Saye pun terkezut la ngan sorang kawan saya nie Nadia namanye. Nak tahu rupe-rupenye yang si Syairah, Zaimin, Hayziera ngan Izzati menjerit coz ada katak. Ari nie lagi best saya, Syairah, Zaimin & happy sangat. Tapi saya la yang jahat coz rosakkan kegembiraan 2 dengan kecedihan saya. Teruk kan.Lagi 1 ari nie gak la kiter orang dapat keputusan UPKK. I get 7A 1B. Syairah pun sama ngan saya. Nadia 8A. Hayziera pula 6A 2B tapi x pasti la. Min and Jat x tau dapat berape? K la panjang pulak yang saya tulis ari nie tapi harap korang2 yang baca 2 x bosan. K la hopefully u all wi always feel happy in your life..Da....da....C u later kalo leh jumpa la...4 u Dinie moga happy2 celalu kat sane...Ok bye.............

No comments: