Sunday, September 7, 2008

Takutnya......

Masa berjalan..Kadang-kadang terasa sangat cepat...Hari berlalu.....Entahla kenapa apabila ku terdengar perkataan UPSR, bulu romaku seperti meremang....Apa yang hebat sangat kat UPSR tu..Sampaikan sesiapa sahaja takut apabila mendapat tahu UPSR semakin menghampiri...Jantungku berdegup kencang.....Nasib baik tak tercabut...Lagi satu hari lagi masa untuk ku menelaah pelajaran sebelum UPSR menyerang aku...Wahai rakan-rakanku yang sedang membaca blogku inie...Aku nak mintak maaf andai tersalah eja, terlajak tambah huruf or terkasar dari segi perkataanya. Aku just berharap agar aku & rakan seperjuanganku yang lain memperoleh keputusan yang cemerlang iaitu A tembun.....Harap kawan-kawan dapat mendoakan saya...Baiklah Wassalam...

Yang berharap,

Niesya....

No comments: