Tuesday, November 4, 2008

Sume grafik nie khas untuk kawan2 sya.....
Terutamanya kawan2 baek saya iaitu:
  • Syairah
  • Nadia
  • Zaimin
  • Hayziera
  • Izzati
Harap2 korang dapat menghayati grafik2 tersebut....


Best Friends
Awesome MySpace Comments & Myspace Layouts






Laugh Too Hard
Awesome MySpace Comments & Myspace Layouts






Thank You!
Graphics & Myspace layouts






My Friend
MySpace Graphics & Free Myspace Layouts






Best Friends
MySpace Graphics & Free Myspace Layouts






Great Friends
Comments & Myspace layouts






Turn To Friends
MySpace Graphics & Free Myspace Layouts





Ok yg tu jer la....
Tak larat nak copy n paste la....
Daaaaaaaaa...


2 comments:

Hawa Kaler Biru Laut said...

thanx coz jdi kwn aku slama nie!
walaupn aku nie kekadang 2 immature, thanx coz lyn aku!!!

Zaimin said...

sory kalau aku ada menyakiti hati hang..hang tau kan,aku just nak berlawak. sory,kalau aku ni buat lawak yg macam kebudak-budakkan sikit ye..thanks sebab jadi kawan aku..

ina,aku sedihlh kita dah nak berpisah..aku tak tahu nak kata camna.tapi aku sedih sangat ni..

thanks sebab jadi kawan aku walaupun hang tau perangai aku macam man.