Monday, March 22, 2010

bEz!!! bEz!!! bEz!!!

hari ni ialah hari yang paling bez n yg kurang bez..hak3..
hari 1st sekolah selepas cuti 9 hari..masuk2 kelas, sumer kalut memikirkan homew0rk yg x disiapkan semasa cuti.. mula lar pinjam buku sana, pinjam buku sini...haIya!! tapi saya!!
wat dEk jer.. saya wat dek bukannya x kesah, tapi malas nak kesah...lagip0wn ada benda penting lagi yg perlu saya kesahkan..
ARRRRR..

x kurang gak yg chot chat pasal kOnsert sUju pada 20/3/2010..
mEmang amazed...pminat bagai Histeria..BEZ GILER..tg0k kat utUbe pown dah tErPESONA, bayangkan kAl0 gi sana,,c0nfirm bagai nak RAK pnya largh!!! tapi dy0rg tuu, memang CUMEY kan..aDuh!! jatuh hati sUdah nIeyh!! SUJU..DATANG LAR MALAYSIA LAGI..hak3..

ok tuTup st0ry pasal suju..aduh..keputusan yg pertama, sgt2 mengecewakan..tapi sy n jujur..maj0rity, sn saya hentam..so x tkejut sgt lar kalo keputusan mengecewakan..tapi sy x fail, k..
2 mggu pda bulan Januari jew, sy blajar sn bab 1 tapi x abis..then cuti sebulan..n0 sn..haha..
awl bulan 3 baru blajar balik..cikgu saya rush drpada chapter 1 smpai chapter 2.. bygkan..nak peksa 2 mggu lagi..so, bayangkan largh..jujur!!saya x pAham pown!! aDuh!!! dahlah ckg sn tuu garang giler!!! tak0wt memang ada tapi itUlah hakikat yg mesti saya terima..

ok..sn dah abis..lpas dapat sn, sy dpat bm n m3..ni lar reSult yg kita paggil (pEnawar duka/uBat)..saya dpat OK PNYA result..alhamdulillah..at least leh lar c0ver yg sn tuu..haha..
saya rasa entry nii cam b0ring jew...bIar jew lah..

hari nii sy balik lambat ngan tqah..kit0rg r0und kangar..ada inCident yg bt0l bez..haha..
percaya x, sy x pernah c0c0k kad kat atm..that's the fAct..tqah plak, dah lama x c0c0k..s0, sUdah lUpa lar.. kIt0rg pown gi lar..kad side mana nk cocok pown, kt0rg x tawu apatah lagi cmna nk keluarkan duiT PLAK..kt0rg gelak jew kat dpan mesin atm tuu..nAseb bek lar tqah nii SUPER berani..kebetulan, ada s0wg pak cik tuu pown ngah c0c0k kad jgak..so, tqah pown tnya lar pakcik.. bAek pakcik ni..dY t0l0ng kt0rg..naseb baek..

then, barulah kt0rg wat aktiviti ktorg..the end..amacam...msti entry nii boring kan..
anythIng, sya s0k0ng k...n..
that's all 4 2dAy..c u lAter..tata..



No comments: