Sunday, September 21, 2008

PeRnAh X??

Arie niekan macam-macam terjadi..

Tapi kan ada satu nie saye raselah kan budak seusia sye pasti x lalu..

Pagi tadi, time saye ngan adik-adik tengah ketawa la kan tetiba sesuatu
yg tidak dijangka telah terjadi iaitu adik saye yg bongsu telah terberak
dalam celana dya.

So saye sebagai kakak kenalah basuh berak dya tu..




Baunye hanya tuhan saja lah yg tahu.




Tapi x pe I don't care..

Terpaksalah wat jugak tapi saya ikhlas tau..

Petang nye pulak mak suruh masak..




Mula-mula tu kena siang sotong.

First time wat kekok giler..

Dakwat dya hitam legam..Saye kan siang x jadi...

Tapi still leh cover..

Yang syoknya lepas masak baru perasan ada 2 sotong yg
bahagian yg sepatutnya dibuang tu masih ada lagi..

Nasib baik leh buang kalo tidak..




Lagi satu saya kena wat cucur..

Time nak masukkan cucur kedalam kualilah saat yg paling menyeksakan.

Kerana minyak dalam kuali tu melompat-lompat.

Ada yg terkena kat tangan saya tapi kecik-kecik je..

Mak saya marah saya coz berdiri kat dapur dah lama dah tapi
cucur yg tengah masak baru cikit..

Time buka puasa kena perli..




Eeech-eeech, kesiankan saye arie nie

but

arie nie banyak benda baru yg saya belajar..

Harap korang-korang yg tengah baca nie ketawa puas-puas ye..




Okla Ina dah malas nak tulis panjang-panjang..

Bye...

4 comments:

Truly Malaysian said...

Semalam aku masak gak. Masa masak ikan bilis tu,minyak dia kena tgn aku.Aduh!pEDIH MAK OII













Hehe.bukan kena banyak pun,besar semut jew.

Power Of Love said...

kakak yg misali tul la...
hey, first time masuk dapur ke???

MrjokeRZ96 said...

wakakakaka....

Truly Malaysian said...

nadia,hang ni kurang asam btol la..

bukan first time daa..many times cek..

hang tu selain dari just buka peti ais berapa kali dah masuk dapur? kih kih.